W naszej ofercie świadczymy kompleksowe usługi związane z importem pojazdów z USA i Kanady do Polski oraz załatwianiem wszelkich z tym związanych formalności. Doradzimy Ci jak najkorzystniej sprowadzić dany pojazd i oczywiście zajmiemy się całą procedurą importu. Na życzenie Klienta importujemy z USA
i Kanady nie tylko samochody , ale także motocykle, jachty, łodzie, skutery wodne, quady i inne pojazdy. Odbieramy pojazdy z największych, amerykańskich
i kanadyjskich domów aukcyjnych takich jak ,,Copart, Iaai ,Impactauto .ca. Wysyłamy auta i motocykle po najniższych cenach.
Podstawą naszego działania jest uczciwość i rzetelność, zapewniamy Państwu doradztwo i profesjonalną obsługę. Zdobyte wieloletnie doświadczenie pozwoli spokojnie i bezpiecznie zrealizować każde zlecenie. Świadczymy kompleksowe usługi i udzielamy wsparcia na każdym etapie zakupu, zaczynając od wyboru samochodu, a kończąc na jego dostarczeniu.
Realizację zlecenia transportu pojazdu z USA do Europy, do Polski za pośrednictwem naszej firmy możemy podzielić na poniższe etapy:
I ETAP-WYSZUKANIE POJAZDU
a) propozycje znalezionych przez nas samochodów spełniających podane przez Państwa kryteria
b) samodzielne wyszukanie pojazdu za pośrednictwem wyszukiwarek na stronach domów aukcyjnych: www.iaai.com copart.com, www.impactauto.ca
II ETAP-UDZIAŁ W LICYTACJI I ZAKUP POJAZDU
Po wybraniu konkretnego pojazdu, należy wskazać maksymalną kwotę, jaką jesteście Państwo skłonni za niego zapłacić na licytacji. Dalszym etapem jest wpłacenie kaucji na licytację danego auta w wysokości 10% ustalonej kwoty licytacji. Kaucja jest formą finansowego zabezpieczenia transakcji ,gdyż w przypadku nie dokonania wpłaty za zakupiony pojazd dom aukcyjny obciąża nas karą w wysokości 10 % wylicytowanej kwoty. W razie nieudanej licytacji lub innych okoliczności, na skutek których nie doszło do zakupu, kaucja jest zwracana w całości.
III ETAP-FINANSOWANIE POJAZDU
Po otrzymaniu informacji o wygranej aukcji, Klient jest zobowiązany dokonać pełnej opłaty bezpośrednio na konto firmowe w Stanach Zjednoczonych bądź Kanadzie
w ciągu 2 dni roboczych. Jest to warunek konieczny, aby uniknąć dodatkowo naliczonych opłat.
IV ETAP-IMPORT Z USA DO BREMERHAVEN
Po dokonaniu przelewu i zaksięgowaniu go , auto przewożone zostaje do naszej bazy kontenerowej w porcie(im większa odległość pojazdu od portu, tym wyższy będzie koszt jego wysyłki ) ,następnie drogą morską importowane do Bremerhaven. Przed umieszczeniem pojazdu w kontenerze, wykonamy szczegółowe zdjęcia samochodu, które na życzenie prześlemy na wskazany przez Państwa adres email. Na podstawie przesłanych przez Państwa pełnomocnictw nasza agencja celna w Bremerhaven dokonuje wszelkich czynności celnych. Po uregulowaniu zobowiązań finansowych związanych z procedurą importową Państwa pojazd zostaje zwolniony.
Wraz z pojazdem otrzymują Państwo komplet dokumentów świadczących o dokonaniu odprawy celnej, które są niezbędne w procesie rejestracji pojazdu w kraju.
V ETAP- IMPORT DO POLSKI
Nie wyładowujemy samochodów w Niemczech, jak robi to większość ,ponieważ bardzo częstymi przypadkami są uszkodzenia tam samochodów i osób
za to odpowiedzialnych. Drugi powód to koszt rozładunku samochodu w Niemczech, który jest bardzo wysoki. Kontener z naszymi samochodami przechodzi
tzw. prześwietlenie. Często się zdarza, że gotowy jest do odbioru po 2 dniach. Dalej korzystając z naszego transportu, zaplombowany kontener jedzie do Polski. Dopiero na miejscu rozcinana jest plomba. Tu mamy swoją bazę i tutaj tanio i profesjonalnie następuje wyładunek samochodów z kontenera.
Działalność naszej firmy koncentruje się nie tylko na imporcie pojazdów z USA. Oferujemy również pomoc w sprowadzeniu na zamówienie części do aut z rynku amerykańskiego jak i nietypowych oraz trudno dostępnych akcesoriów. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom asortyment najwyższej jakości od sprawdzonych producentów.
Naszym Klientom oferujemy:
- doradztwo w zakresie wyboru pojazdu
- zakup wskazanego auta / motocykla na na portalach aukcyjnych poprzez opcję KUP TERAZ lub licytacje do ustalonej wcześniej kwoty
- transport pojazdów na terenie USA do bazy portowej w New Jersey, odprawa celna i portowa w USA bądź w Kanadzie do Montrealu
- fracht morski do Niemiec, załadujemy pojazd w maksymalnie najbezpieczniejszy sposób
-przeprowadzenie odprawy i opłaty celnej auta
- transport pojazdów z Bremerhaven do Polski
Na każdym etapie służymy naszym Klientom fachową pomocą. Wylicytujemy, odprawimy, dostarczymy . Zajmiemy się wszelkimi formalnościami celnymi.
Z każdym rokiem cieszymy się coraz większym zaufaniem wśród rosnącej liczby zadowolonych klientów.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących procedury zakupu pojazdu w USA lub Kanady skontaktuj się z nami, odpowiemy na każde pytania i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Zapraszamy do stałej współpracy .